Nodehandel

acciaccatura

Guest
Som københavner er jeg ganske spyfficeret over lukningen af Danmusik som, mig bekendt, var det eneste sted i Kbh. hvor man bare kunne gå ind fra gaden og købe en node. Prisniveauet var højt, men hvad betød det - noderne var her og man kunne tage dem med ud af butikken mod merbetaling...

Men men men - hvad gør jeg nu??? Findes der et alternativt node-mekka jeg blot aldrig har hørt om, eller befinder vi os virkelig i den situation at indkøb af noder er blevet et rent internetanliggende? Kan det passe at en by som København ikke har en nodebutik??

Måske det bare er mig der er blevet gammel, men jeg synes ikke det er sjovt at købe en node man ikke kan bladre i først... det må være civilisationens endeligt...

Det er nok bare mig der overser noget?
 

regnar

New member
Hej! Nu bor jeg i Århus og ikke i København, men det er desværre også mit indtryk at musikforretningernes udvalg af noder bliver mindre og mindre. Jeg handler derfor selv over nettet og bruger www.nodeportalen.dk til at finde de bedste priser. Jeg kan godt forstå du helst vil have noderne i hånden først, men mange af butikkerne tilbyder previews, så sandsynligheden for at blive skuffet bliver mindre.
 
Top