Sang til Bryllup

Christine Callisen

Commodore of happiness and laughter
Jeg er blevet opfordret til at åbne munden og kvidre en lille sang ved et bryllup...... Jeg har endnu ikke besluttet om jeg siger ja. Men hvis jeg bestemmer mig for at tage udfordringen op, skal det jo være en sang som de vil huske. Der er selvfølgelige den oplagte "Will always love you", meeeeeeeen jeg synes nemt den bliver lidt for meget!
wink.gif


Er der nogen der har forslag, som måske ikke er de "sædvanlige" kærlighedssange.... Gerne nogle med lidt dybde i.
up.gif
 

Jette

Rear Admiral of O Theatre & the 4 - 1 + a few more
Det lyder da rigtig spændende, måske du kunne få det optaget, så vi andre også kunne høre det
grin.gif
.

Sange med dybde, ja de sange jeg høre lige nu har da godtnok dybde, men de handler om kvindemishandling o.s.v, så det passer sig jo nok ikke lige til et brullyp
crazy.gif
grin.gif
.
Men jeg skal da nok skrive hvis jeg kommer i tanker om noget, jeg mener der kan bruges
wink.gif


Jette
grin.gif
 

Christine Callisen

Commodore of happiness and laughter
Nej kvindemishandling er nok ikke det tema der vil passe bedst til et bryllup
grin.gif


Få det optaget..... njaaaaaaaaa jeg tror ikke lige...
wink.gif
 

corno

Vice Admiral of Notes, Dots & at times also Slurs
Sr. Regulator
En sang skal jo gerne passe til begivenheden, så hvis man skal komme med nogle kvalificerede forslag vil det være rart at vide lidt om dem der skal giftes (bl.a. alder) og om de evt. selv har nogle musikalske preferencer - spiller de selv musik mv.? - og hvor lang tid har du til at øve dig hvis du vælger at sige ja? - Ikke at det nødvendigvis skal indpasses i deres musiksmag, selvom det ikke skal stikke helt ud, men det er alligevel meget rart at vide i hvilket område de normalt "befinder" sig.
Lyder ellers som et dejligt projekt.
 

Christine Callisen

Commodore of happiness and laughter
Okay - jamen de er i slutningen af tyverne. Kan vist lide meget blandet musik.... er ikke sådan "musikmennesker" så jeg tror, at bare det jeg vil synge for dem kan gøre dem glade. Det betyder ikke så meget for dem hvilken genre det er. Altså jeg har god tid til at øve mig - tror først det er i marts.... Men det er godtnok så jeg kan gøre det ordentligt.
grin.gif


Hjalp det lidt?
 

corno

Vice Admiral of Notes, Dots & at times also Slurs
Sr. Regulator
Ok... ja, det hjalp da lidt... hvad vil du have af akkompagnement - er det helt solo eller vil der være noget klaver/(orgel hvis det er i kirken) eller lign.?
 

Christine Callisen

Commodore of happiness and laughter
Der vil være et klaver.. så må jeg lige se om jeg kan overtale nogen til at spille - ellers må jeg jo gøre det selv
wink.gif


Nu glæder jeg mig da virkelig til der kommer forslag på.... øh.... bordet....!
crazy.gif
 

Nalia

Commodore of History & Muses
Hvad er du vant til at synge? Er du sopran, alt, rytmisk...?

Det er så rart og varmt at synge til et bryllup. Jeg vil prøve at spore hovedet ind på bryllupstanker
grin.gif

Kender du ikke en der kunne tænke sig at tage op og spille... Ellers må vi jo satte en annonce op herinde
grin.gif
 

Christine Callisen

Commodore of happiness and laughter
Hvad mener du med: "tage op" og spille???
ooo.gif


Jamen jeg synger lidt blandet, kan godt synge musical sange og sådan noget klassisk, men for tiden synger jeg mest rytmisk... sådan lidt ældre... Ikke de der nye popsange... Det er meget forskelligt. Min stemme er til lidt af hvert...
grin.gif


Nu håber jeg da snart der kommer nogle forslag
cheers444.gif
 

Nalia

Commodore of History & Muses
Holdes det ikke oppe i tyndtbefolkede nord Jylland
grin.gif
Så hen eller til eller ned eller over
tongue.gif

Mozart, Ave verum corpus er smuk og langt fra ny.
 

Christine Callisen

Commodore of happiness and laughter
Ha ha nej det holdes faktisk IKKE i Nordjylland..... Hvis det var det du mente....
grin.gif
wink.gif


Okay den kender jeg faktisk godt, men tror ikke lige det er sådan noget den side af familien vil høre..... Noget med engelsk tekst og måske 100- år nyere...
icon_rolleyes.gif
 

Lotus80

Commodore of Water Music
Hvad så med nogen musical-sange? Der er da i hvert fald nok af kærlighed i dem....
smile.gif
 

Lotus80

Commodore of Water Music
Hvad med Lloyd Webbers "Love changes everything" - så vil der ikke være et øje tørt, men muligvis vil sukkeret drive ned af væggene...
wink.gif
 

corno

Vice Admiral of Notes, Dots & at times also Slurs
Sr. Regulator
Eller også kan vi gøre det til et MIMF projekt - der er nogle der forfatter en liden engelsk tekst og så får vi sat noget muzak til det og så kan Priest slutte af med at lave et visuelt udtryk... det ville da være noget af et event!
smile.gif
 

Christine Callisen

Commodore of happiness and laughter
Ha ha - JA super ide! Sikke et bryllup det bliver, så kan jeg jo næsten ikke sige nej til at synge! MEN DET SKAL IKKE OPTAGES - det er jeg for genert til
blush.gif


"Love changes Everything" - ja det ville da være det ultimative tude scenarie....
grin.gif
 

Christine Callisen

Commodore of happiness and laughter
Ja okay - den havde jeg ikke lige tænkt på. Det er et godt forslag. Jeg kom selv lige til at tænke på "Think of me" fra The Phantom of The Opera"..... Men det kan os være den er for meget - det ved jeg ikke?
crazy.gif


Hvad med "There you´ll be" - altså temaet fra Pearl Harbour? Eller er den os for sukker agtig.... jeg ved det ikke rigtig?!
wink.gif
 
Top