System Danmarc til Kulturnatten

Priest

Commodore of Impending Doom II
Hey folkens. Hvis I ønsker at lave noget lettere anderledes til kulturnatten, så kig forbi Toftegårdsplads i Valby og få et kig ind i en potentiel fremtid. Vi har åbent hus i den by vi har bygget til vores sociale eksperiment System Danmarc.

Toftegårdsplads er p.t. fyldt med containere og skrald, som danner rammerne om en by der skal forestille sig at være et socialt genhusnings projekt, Danmark anno 2043, i en tid hvor vores velfærd er knap så fungerende.

Så kom forbi og hør om projektet.. se video optagelse, events og meget mere.

Jeg lover jer at det er væsentligt mere interessant end noget andet der foregår den dag..
 

Trebbien

Commodore of Choirs, Charm and Codes
Lidt sen "tilbagemelding" på dit indlæg,

Men hvordan gik det ? Var der ikke selv, da jeg var syg
frown.gif
men syntes det lød interessant, og ville helt sikkert have kigget forbi projektet/pladsen, hvis jeg havde været frisk.
Var der nogle af jer andre der nåede derind ?

Hvis jeg husker rigtigt var der også et indslag i nyhederne (?) hvor du, Priest, blev interviewet, som optakt til begivenheden, ikk?

cool.gif
Trebbien
 

Priest

Commodore of Impending Doom II
ah.. interviewet på Lorry.. var desværre en pænt crappy udsendelse med meget lidt kød på. Vi havde fodret hende reporteren derfra med en masse goodie materiale, men desværre var udfaldet af det pænt crappy.. men det er som det er..

interviewet var ikke en del af optakten.. det blev lavet lige efter.. og sendt en lille uge efter den reelle afholdelse, som var et lukket arrangement. Kulturnatten var fremvisning af settingen ugen efter.


Ellers gik det ret godt.. jeg tror ikke at der dukkede nogen op herindefra så vidt jeg ved. Projektet har i bund og grund været en ret stor succes.


der er div billed materiale samlet på følgende side..

http://opusforum.dk/galleri/index.php?cat=4
 
Top