Vind en Frederik Magle CD leveret portofrit!

Status
Not open for further replies.

Frederik Magle

Administrator
Staff member
ADMINISTRATOR
Regulator
[EDIT: Denne Konkurrence er nu officielt overstået. Vinderne er: "Corno", "Pamadu" og "Priest". Men fortvivl ikke, der er mange andre gode grunde til at registrere et brugernavn og blive medlem af dette forum, bl.a adgang til at downloade endnu ikke udgivede værker og meget mere...

De første 3 registrerede brugere, som har skrevet 25 indlæg (posts) på dette forum vinder cd'en "Symfonisk Lego Fantasi" med London Philharmonic Orchestra og jeg selv som solist (på klaver).

Du modtager cd'en med posten portofrit!

Klik her for at høre et kort uddrag af "Symfonisk Lego Fantasi"

Reglerne er følgende:

1. Indlæget skal have reelt indhold (spam tæller ikke med, og kan evt. diskvalificere dig)

Det er det hele! God fornøjelse!

[EDIT 26-12-03] Der er foreløbig to vindere så nye brugere kan stadig nå at være med!
 
Last edited:

Priest

Commodore of Impending Doom II
Uha... skal jeg ikke snart have en CD frederik... eller er for mange af mine indlæg balancerende på spam-grænsen.
 

Frederik Magle

Administrator
Staff member
ADMINISTRATOR
Regulator
Jo, det skal du da! (selvom der er en smule spam imellem er du jo nu også over de 30 indlæg, så tiden er vist inde) Vi må lave en "officiel" overrækkelse!! Og tage billeder af højtideligheden, som jeg så kan poste her
smile.gif
 

Priest

Commodore of Impending Doom II
Helt klart. Jeg har rent faktisk en ret god ide til et billede. Skal tages i Vor Frue kirke og det skal have en tur i Photo Shop....
 

corno

Vice Admiral of Notes, Dots & at times also Slurs
Sr. Regulator
Vor Frelser Kirke er da sjovere... - bare jeg dog ikke skal op i tårnet... :p
 

Priest

Commodore of Impending Doom II
Har en forkærlighed for Vor Frue... men det er nok min hang til minimalisme...
 

corno

Vice Admiral of Notes, Dots & at times also Slurs
Sr. Regulator
jamen... jamen... der er jo ingen elefanter i vor frue?!?!... altså...
wink.gif
tongue.gif
 
Status
Not open for further replies.
Top