e-mail service :)

corno

Vice Admiral of Notes, Dots & at times also Slurs
Sr. Regulator
et lille mimf-forslag... - en notifikationsmail når der sker nye ting - så som nye indlæg... jeg kan huske en tidligere udgave af sitet her havde en mulighed så man kunne få tilsendt en e-mail når der blev svaret på ens indlæg, hvis man satte et lille hak et sted... - pt. er det vist "kun" på private beskeder at man kan modtage en mail når der kommer en ny.
personligt ville jeg tro at det måske kunne skabe lidt mere flow over forummet hvis man fik at vide at der skete noget nyt - omend så bare hvis der skete noget nyt inde for visse dele af forummet (som man har valgt at følge med i), hvis det kan blive teknisk muligt...
smile.gif
 

Nalia

Commodore of History & Muses
Jeg syntes det er et godt forslag du komme med, corno.
I andre fora kan det lade sig gøre, så hvorfor ikke også her på mimf
smile.gif

Nalia
angel.gif
 

Frederik Magle

Administrator
Staff member
ADMINISTRATOR
Regulator
Ja, systemet blev ændret da jeg opgraderede til version 6.4, men der er et alternativ:

Du skal nu først markere en tråd som "favorite". Det er nemlig muligt at få mailet alle svar på ens "favorit" tråde. Gå til "My Home" og "subscribe/unsubscribe": EDIT og vælg "Do you want all replies to your favorite threads emailed to you?"

To Jamie>> Corno asked about why you no longer can get an email when there is a reply to a thread you are interested in. But actually you can, you have to mark a thread as a "favorite" and then you can go to "My Home" prefs and set it so you recieve all answers by mail.
 

corno

Vice Admiral of Notes, Dots & at times also Slurs
Sr. Regulator
uh smart... - hmm... - men så skal man ind og markere hver enkel "tråd" for at kunne blive notificeret? - og det kræver at man skriver et indlæg på hver tråd? eller er der en omvej?
smile.gif
 

Frederik Magle

Administrator
Staff member
ADMINISTRATOR
Regulator
Nederest til venstre på hver side (under "extra information") står der "Favorite Thread! (toggle)" bare klik på det så går det helt automatisk (når du vel at mærke har indstillet prefs i "my home")
 

corno

Vice Admiral of Notes, Dots & at times also Slurs
Sr. Regulator
synes ikke helt det funker... tina skrev et indlæg her ved 9 tiden - på et tidspunkt hvor jeg havde "looking for a song" som favorit-tråd samt sat den til at sende svar på favorit-tråde til min e-mail adresse... men jeg har nu ikke fået en e-mail endnu... hmm... mærkeligt...
 

corno

Vice Admiral of Notes, Dots & at times also Slurs
Sr. Regulator
stadig heller ikke her... desværre... - men det kan jo være det er noget der kommer igen med tiden
smile.gif
- det var i hvert fald en smart funktion
smile.gif
 

hornsalvig

New member
mærkeligt, men da corno skrev på "fast advancement"-tread'en så virkede det godt nok med e-mail-funktionen.
Men ingen andre har virket endnu...
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
confused.gif
 

hornsalvig

New member
tror jeg er ved at forstå nu...

det er kun de treads man laver til "favorit" EFTER man har sat fluebenetpå sin egen side om at man gerne vil have e-mail tilsendt. Altså de favorit-treads man har haft før man satte fluebenet, bliver ikke sendt.
ellers virker det meget godt...

Salvig
 

corno

Vice Admiral of Notes, Dots & at times also Slurs
Sr. Regulator
hmm... jeg havde nu slået det til "fra starten af"... og det funker stadig ikke her... hmm... øv da også...
confused.gif
 
Top