et andet lille værk

hornsalvig

New member
jeps - nu virker det.

Og tak til corno der vil hoste mit lille værk på
http://corno.dk/salvig/5stykker.mp3

jeg vil lade det være der et lille stykke tid, og vil selvfølgelig gerne have alle former for kommentarer...
tempi er rigtige, men der er absolut ingen pauser mellem satserne - please tænk jer til dem...

salvig
 

hornsalvig

New member
jeg må jo også hellere sige til dem der ikke har læst hele corno's og mit samtaleforløb, at mp3-filen er computergenereret, og derfor er der ikke så meget "sjæl" i musikken, som jeg godt kunne ønske.

hov nu blev klokken over midnat igen...

øv hvor jeg ved jeg hader mig selv, når ungerne hopper på mig i morgen kl. 5.45
shake.gif


godnat
snore.gif

Salvig
 

hornsalvig

New member
tja..

enten er der overhovedet ikke nogen der gider høre det jeg skriver
box2.gif
, eller også virker linket ikke.
en uge mere, og så er det væk igen folkens.

Salvig
 

corno

Vice Admiral of Notes, Dots & at times also Slurs
Sr. Regulator
du skal ikke tage det så tungt... det er ikke altid folk herinde er lige hurtige til at "fare til fadet"
smile.gif


jeg har forresten lavet en lidt bedre udgave af den og lavet nogle mellemrum mellem "stykkerne"... ikke dermed sagt at den er klar til at blive "indspillet" på cd... men jeg tror man lidt bedre kan få en idé af den...
smile.gif
 

Nalia

Commodore of History & Muses
Vil lige sige at jeg har prøvet, man kan ikke får det til at virke. Tager det meget personligt. Det er måske kun "Horn klikken" der må høre det
bawling.gif
 

corno

Vice Admiral of Notes, Dots & at times also Slurs
Sr. Regulator
hmm... det er da mærkeligt... - jeg har lige prøvet - min server står ikke her hos mig, så jeg skal også hente den over nettet - og det fungerer fint... - hvad gør du når det ikke virker?
 

Frederik Magle

Administrator
Staff member
ADMINISTRATOR
Regulator
tja..

enten er der overhovedet ikke nogen der gider høre det jeg skriver
box2.gif
, eller også virker linket ikke.
en uge mere, og så er det væk igen folkens.

Salvig

Bare rolig, vi (ahem...jeg) er nogle der er lidt langsomme, men jeg har downloadet det og vil lytte på det i morgen
smile.gif
(I dag er jeg optaget af at gennemgå partituret til Cantabile, inden jeg skal holde møde med dirigenten i næste uge)
 

hornsalvig

New member
He he...

Det virkede da med en lille opsang...

jeg har kun hentet den 1 gang Nalia - og der virkede det fint. jeg vil ikke prøve igen, for jeg har bare et almindeligt modem, og det går ualmindeligt langsomt
shake.gif

(må se om økonomien nogensinde vil tillade ADSL)

Salvig
 

Kinnycry

New member
Får filen ned men adobe brokker sig over at den ikke virker ordentlig. At optage det dit lydkort afspiller som wave og konvertér som mp3. Det plejer jeg at gøre.






------------------------------------
Høj Noter Hentet
 
Top